Tisztelt Olvasó!
Engedje meg, hogy figyelmébe ajánljam az Országos Marketing Konferencia kiemelt támogatójának, a Tokaj Kereskedőháznak a nyereményjátékát!
Édes késői nyereményszüret!
A Tokaj Kereskedőház késői szüretelésű borai fajtaborként kerülnek lepalackozásra. A szőlőt ezekhez a borokhoz dűlőszelektáltan válogatják és szedik a pincészetnél. A furmint és a sárgamuskotály a Szarvas-dűlő termése, míg a hárslevelűt a Szentvér-dűlőből szedik. Mindkét dűlő volt királyi birtok, a hegyaljai területek közül az első osztályú dűlők közé tartoznak. E területek értékét jelzi, hogy az 1700-as évekig visszamenőleg írásos emlékek bizonyítják e birtoktestek egyedi karakterét és fantasztikus potenciálját.
Milyen nyeremények várnak Önre?
A Tokaj Kereskedőház Zrt. "Édes Késői Nyereményszüret" akciójának keretében most hetente 1 db Samsung Galaxy Tab Tablet, havonta 1db Samsung Full HD Smart TV és fődíjként egy félmillió forint értékű luxus utazás kerül kisorsolásra.
A játékban való részvételhez nem kell mást tenni, mint vásárolni egy palackkal a 2011-es Késői Szüretelésű Koronás Tokaji borokból (Furmint-Hárslevelű-
Reméljük Ön is él ezzel a remek lehetőséggel!
Sok sikert kívánunk!
Üdvözlettel: Juhász Violetta, főtitkár
Magyar Marketing Szövetség
1131 Budapest, Rokolya u. 1-13.
www.marketing.hu
marketing@marketing.hu