Borászat - Fiatal borivók
A 20 és 25 év közötti korosztályt komolyabban kell venni a kereskedőknek, és a fiatal férfiakat fizetőképes vásárlóként kell kezelni, nem pedig gyerekként - derül ki egy külföldi közvéleménykutatásból.
Az egyik szakmai vásár felmérést végzett a fiatalok borvásárlási szokásairól és ismeretanyagáról. Mint kiderült, a fiatalok nem kocsmai italnak tekintik a bort, de nem látják át a hatalmas választékot és tanácstalanok a vásárlásnál.
Sok kereskedő és sommelier nem veszi komolyan a fiatal, lezserül öltözött fiúkat és lányokat, pedig sokuknak kifejezetten imponálna, ha felhívnák a figyelmüket egy-egy jópofa reklámmal valamelyik finom, érdekes italra.
Amíg a koktélok, üdítők és ásványvizek marketingje sok esetben a fiatalokat célozza meg, a bor esetében ez eddig nem volt jellemző.
A művelt, tapasztalt borvásárló nemes italnak tekinti a hegy levét, értékeli annak minden cseppjét és a gasztronómia iránt is jobban érdeklődik - állítják a szakemberek.
forrás: Internet :-) emtéi