Áttekintés az amerikai alkoholpiacról
Az IWSR most összeállított US Beverage Alcohol Review (US BAR) című kiadványa egyetlen helyen foglalja össze az amerikai égetettszesz-, sör-, bor-, cider- és kézműves piacának adatait. Erre azért is igény volt, mert a fogyasztói termék- és márkaválasztásban egyre inkább elmosódnak a kategóriahatárok – mondja az IWSR amerikai marketingért és üzletfejlesztésért felelős alelnöke, Brandy Rand.
A US BAR az adatokat demográfiai és államok szerinti bontásban tartalmazza a mennyiségi és értékbeli adatokat, a reklámköltéseket, valamint ötéves előrejelzést ad kategóriánként, továbbá elemzi a trendeket, többek között az e-kereskedelem terén várható változásokat is. A nyomtatott formátum mellett a jelentésonline felületen is elérhető.
forrásom a http://www.borespiac.hu/borpiac/bormarketing/attekintes-az-amerikai-alkoholpiacrol/2493/