Idén már 13. alkalommal hívjuk nagy tisztelettel és szeretettel Sopronba a magyar borászokat és a szőlő- bor ágazathoz kapcsolódó szakembereket egy közös, előre mutató eszmecserére. A Magyarországi Bormarketing Konferenciák 2000-es indulásuk óta mindig a magyar közösségi bormarketing aktuális kérdései köré szerveződtek, de az idő előrehaladtával egyéb, szőlő- és borágazatot érintő kérdésekre is kitekintettünk. Az idei évben ismét kiemelt hangsúlyt kapnak a törvényi, jogszabályi változások is. Az első napon egy egész plenáris ülést szentelünk ezen kérdéseknek. Áttekintjük a magyar közösségi bormarketing elmúlt időszakát és az előttünk álló lehetőségeket, kihívásokat, végigvesszük az új hegyközségi törvény változásait és ennek gyakorlati következményeit, majd megismerjük az európai uniós Közös Agrárpolitika új keretrendszerét és végül elhelyezzük ebben a keretrendszerben a szőlő- borágazat lehetőségeit, szabályozási kérdéseit. A második nap délelőttjét szőlészeti szakmai kérdések és új trendek elemzésével töltjük, szó lesz a szőlő-szaporítóanyagok aktuális kérdéseiről, a szőlőkórokozók elleni védekezésről. Emellett kitekintünk a pezsgő és habzóborok világára, megismerve az ebben rejlő technológiai és piaci lehetőségeket. A délutáni záró plenáris ülés során a fogyasztót, mint a borpiac legfőbb szereplőjét helyezzük a középpontba, kiemelten az online megjelenési lehetőségeket. Megvizsgáljuk, milyen a jó online cégér, majd megnézzük mit “isznak” az internetezők, ezt követően a bormarketing kérdéseivel rokon magyar közösségi pálinkamarketing helyzetét nézzük meg, végül napjaink vásárlói döntéseinek logikáját vizsgáljuk meg.
Előadóink:
Dr. Simon Péter - Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum, vezérigazgató-helyettes; Horváth Csaba - Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, főtitkár; Nagy Attila - Vidékfejlesztési Minisztérium, Agrárpiaci Főosztály, osztályvezető; Sztanev Bertalan - Vidékfejlesztési Minisztérium, Agrárpiaci Főosztály, szakreferens; Pálffy István - bor-szakújságíró; Molnár Ákos - Magyar Szőlő-szaporítóanyag Termesztők Szövetsége, elnök; Dr Helmut Gangl - Bundesamt für Weinbau, Eisenstadt; Norbert Szigeti - Sektkellerei Gebr. Szigeti, tulajdonos; Ambruszter Géza - Gemius Hungary Kft. country manager; Somfalvi Csaba - Gemius Hungary Kft. client service director; Maros Róbert - Magyar Pálinkamarketing Nonprofit Kft. ügyvezető; Dr. Harsányi Dávid - Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi Kar, főiskolai adjunktus; Tonk Emil - Magyar Marketing Szövetség; ügyvezető alelnök, Üzleti Akadémia Igazgató; Dr. Fiáth Attila - Budapesti Corvinus Egyetem, Egyetemi docens
Új időpontban, régi barátsággal várjuk Önt Sopronba, a Kékfrankos fővárosába 2013. március 13-14-én a XIII. Magyarországi Bormarketing Konferencián.
További információ és részletes program a mellékelt programfüzetben, illetve a www.bormarketingkonferencia.hu oldalon
Borbaráti üdvözlettel Sopronból, a Kékfrankos fővárosából:
Böcskei Balázs
Programszervező
Bormarketing Műhely Nonprofit Kft.
(H)9400 Sopron, Szent György u. 2.
(H)9400 Sopron, Pf. 122
Tel: 99/508-835; Fax: 99/508-836
Mobil: 30/471-21-35 /elérhető VIBER®-en is/
Skype: baluponthu
E-mail: bocskei@soproniborvidek.hu