Békéscsaba rágyúrt az élményekre
A "Rágyúrtunk az élményekre!" népszerűsítő kampány középpontjában Békéscsaba gasztronómiai és kulturális értékei álltak.
Az idei Utazás Kiállításon Békéscsaba városának szereplése a tavaly megalakult Békéscsabai Regionális Turisztikai Klaszter, az Árpád Pálinka, valamint a Csabai Kolbászfesztivál együttműködésében valósult meg. A résztvevők megbízásából az Anderson Communications dolgozta ki"Rágyúrtunk az élményekre!" mottóval azt a díjnyertes, lendületes népszerűsítő kampányt, amelynek középpontjában Békéscsaba gasztronómiai és kulturális értékei álltak.
A korábbiaknál intenzívebb kommunikációt az indokolta, hogy a város stratégiájában kiemelt hangsúlyt kapott a turizmus élénkítése és azok azélményközpontú fejlesztések, amelyek már most éreztetik hatásukat: Békéscsaba napjainkra egyre közkedveltebb turisztikai célponttá vált.
Jelentős vonzerővel bír a 2011-ben elindított a belváros és a történelmi főtér megújítása, vagy az Agóra multifunkcionális közművelődési közösségi központ projektje. A megyeszékhely az idei évben is további nagy volumenű projektekbe kezd, 2012 tavaszán a Békéscsaba-Nagyszalonta közti kerékpárút építése, az Árpád Fürdő korszerűsítése. Az Utazás Kiállításra időzítette továbbá a Város bejelentését a CsabaPark beruházás első ütemének elindulásáról.
A szakvásárt övező kampány különleges, egyedi eszközöket is felvonultatott. A beharangozó szakasz egy egyedi vírus-videó sorozatra épült, melynek arca, Faragó "Topy" András színművész, alias "Békés Csaba titkos ügynök" volt. A filmek közterületi promóció során készültek el: a főváros utcáin több napon át "hódítottak" Békéscsaba finomságai, amelyek a város standjánál is várták a látogatókat. A járókelők belekóstolhattak a páratlan minőségű csabai kolbászba és megnedvesíthették torkukat a hazai pálinkapiac prémium minőségű képviselőjével, az Árpád pálinkával.
"Békés Csaba" kalandjai az Utazás Kiállítás standján, illetve a vásár területén folytatódtak Faragó "Topy"-val, aki házigazdaként várta az érdeklődőket.
A kolbászkerítés, a naponta többszöri fergeteges kolbásztöltés és kóstolók mellett Kolbász és Pálinka király és királynő-választás, a hagyományos és elmaradhatatlan kolbász árverés, illetve egy "Elkolbászolt Csaba" vetélkedő szolgáltattak folyamatos látnivalót a standon, amely minden túlzás nélkül a szakvásár egyik legnépszerűbb és leglátogatottabb standja volt mind a négy napon.
A szakmai zsűri döntése bizonyára nem véletlen, hiszen számos közismert vendéget is magához csábítottak az igazi békéscsabai ízek - a házi kolbász, az Árpád pálinka,a Csabagyöngye bor és más finomságok -, illetve a stand pezsgő programja és a hangulatos enteriőr.
A díjat a Város standjának megvalósító stábja nevében Gábor Tamás vette át Siklósi Csabától a Hungexpo Zrt. kereskedelmi igazgatójától.
forrásom a http://www.brandtrend.hu/hir/6826/bekescsaba_ragyurt_az_elmenyekre.html