Reagálj új módon az újra, ne a régi berögződések alapján. Ha a régi alapján reagálsz, elhibázod: nem lesz híd közted és aközött, ami történik körülötted. Mindig késésben leszel, a vonat mindig elmegy az orrod előtt.” - Osho
Új időpontban várja a „borász társadalmat” Sopron. Ez alkalommal 2012. január 19-20 között kerül megrendezésre - immár tizenkettedik alkalommal - a Magyarországi Bormarketing Konferencia, melynek a jól bevált helyszín, a Hotel Sopron**** ad otthont.
A szakmai találkozó hagyományosan - a magyar közösségi bormarketing aktualitásai mellett – a borágazatot érintő gazdasági jellegű témákat járja körbe. A rendezvény célja, hogy a résztvevők belülről szemléljék a borágazat helyzetét, problémáikra megoldásokat keressenek és találjanak. Hagyományainkhoz híven, ez évben is egy-egy ismert és elismert külföldi szaktekintély „kívülről szemlélve” mutatja be hazánk borágazatát.
A konferencia első napján tartott plenáris ülés az ágazatot érintő változásokról, az elmúlt év eredményeiről szól. Fontos szerepet szánunk a közösségi bormarketing mellett, a termékleírások kapcsán kialakuló változások bemutatásának, a szakmaközi szervezet alakulásának is. A jövőt érintően kiemelkedő kérdés a 2014-2020 közötti EU-s támogatások tervezett rendszere a szőlő és borágazatban. A konferencián ezt járjuk körül.
Emellett részletes betekintést nyerünk a nemzetközi bormarketing világába, ahová ez évben Portugália és Németország lesz a középpontban. A Magyar Sommelier Szövetség tolmácsolásában a nemzetközi és hazai gasztronómia trendek és lehetőségek is bemutatásra kerülnek.
Természetesen a programból nem maradnak ki a marketing legaktuálisabb trendjei sem. Szó lesz a fogyasztói magatartásról, az értékesítési csatornák változásairól és a kommunikáció legújabb lehetőségeiről.
Előadóink:
Harsányi Dávid – BGF-KKK adjunktusa, a Borászportál online bormagazin (bor)tanácsadója
Káli Ildikó – Magyar Sommelier Szövetség, elnök
Klemens Ádám – Magyar Sommelier Szövetség, főtitkár
Dr. Kopcsay László – Budapesti Gazdasági Főiskola, docens
Mészáros Kálmán – MGSzH Borászati Igazgatóság, igazgató
Pálffy István – bor-szakújságíró
Paulo Russell-Pinto – Instituto dos Vinhos do Douro e do Porto, marketing és kommunikációs igazgató
Reibach János – ISSUSE Mangament Kft, ügyvezető
Dr. Simon Péter – Agrármarketing Centrum, igazgató;
Dr. Szolnoki Gergely – Forschungsanstalt Geisenheim, docens
Tari Katalin – Szent István Egyetem
Dr. Tarján Balázs – Bor Eredetvédelmi Bizottság, elnök
Tornai Tamás – MSZBSZ, elnök
Dr. Tóth Attila – Vidékfejlesztési Minisztérium, főosztályvezető
Új időpontban, régi barátsággal várjuk Önt Sopronba, a Kékfrankos fővárosába 2012. január 19-20-án a XII. Magyarországi Bormarketing Konferencián.
További információ és részletes program:
www.bormarketingkonferencia.hu