a bormarketing reklámantropógiai rendszertanának felállítási törekvésében, ha önálló osztályt nem is, de 1 említést megérdemelnek azon munkák, melyek a bor egyik nem elhanyagolható tulajdonságát az illatát állítják az üzenet középpontjába. de mi van, ha sommelier-nk nem lát és nem a nő illatára koncentrál? bor és vér ősi kapcsolatát is érintettük már, de a háború utáni grúziában különös gellert kap az ilyen kreatív. fejezzük be 1 jó kis kampánnyal, mely az egyéb alkoholtartalmú nedveket kedvelőket veszi célba (ha már a vodka s viszki folyamokból kimaradt). Borátömlesztés borvirágosan
bor, pince, borászat, szőlő, pálinka, párlat, hírek .. e-mail: tester@fw.hu
2011.03.10. 08:20
A bor illata
Címkék: bormarketing bor
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://borhirek.blog.hu/api/trackback/id/tr742726996
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.