Az AMC a felhívásban emlékeztet arra, hogy széles körű társadalmi és egyben kormányzati elvárás a magyar bor piaci pozícióinak javítása. forrásom a http://www.gazdakor.szie.hu/hirek/bormarketinges_javaslatokat_var_az_amc_
Ezért az újjáalakult Bormarketing Bizottság a jövőbeli programját széles körű szakmai és civil összefogás segítségével kívánja összeállítani.
A bizottság legközelebb a tervek szerint a vélemények összegzése után, december 14-én ül össze, s a javaslatok alapján kialakítja a bormarketing stratégiát - mondta Simon Péter, az AMC igazgatója az MTI-nek.
Az AMC javaslatot vár például a magyar bor bel- és külpiaci értékesítésének támogatására, a borok korszerű kereskedelmi módszerekkel való terjesztésére, a magyar borok exportképességének növelésére, illetve a termelők, kiemelten a kis és közepes vállalkozások, valamint a feldolgozók és a forgalmazók piaci munkájának segítésére, illetve versenyképességük javítására.
Kiemelt érdeklődéssel várja az AMC a külföldi és belföldi vásárokon, kiállításokon való részvétellel kapcsolatos javaslatokat, valamint az üzletember találkozók, áruházi akciók szervezésére irányuló ötleteket, javaslatokat.
A javaslatokat az AMC honlapján regisztrálva, illetve e-mail-ben lehet elküldeni.
bor, pince, borászat, szőlő, pálinka, párlat, hírek .. e-mail: tester@fw.hu
2010.12.08. 08:03
Bormarketing, ismét...
Címkék: bormarketing bor
Bormarketinges javaslatokat vár az AMC
Az Agrármarketing Centrum (AMC) december 13-án délig várja a javaslatokat a kialakítandó bormarketingre - derül ki az AMC honlapján lévő felhívásból.
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://borhirek.blog.hu/api/trackback/id/tr682501264
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.