Az élmény annyira friss, hogy borjúként bámulunk, és mivel nem biztos, hogy az artikulált bőgésig valaha eljutunk, ezért haladéktalanul linkelünk. A Kreatív Online adta hírül, hogy "végre van logója a Wines of Hungary-nek és a tendernyertes cég már dolgozik a márka honlapján". Aki az ábrán Rubik Ernő Babylon/Bábel torony nevű játékának golyóit véli fölfedezni, téved: „A kiválasztott arculat vizuális világát meghatározó logó Magyarország 22 borvidékét szimbolizálja, elrendezése pedig azt a pillanatot örökíti meg, amikor a bor a kóstolás pillanatában elindul a pohárban” - tájékoztatott a marketingkommunikációs eszközök tervezésével is foglalkozó Hamu és Gyémánt. A logóban minden egyes borvidék olyan egyedi színt kapott, amely a tervezők szerint visszavezethető jellemző klimatikus és termőhelyi adottságaira, valamint jellegzetes tradícióira és borkulturális örökségére.[Kiemelés tőlem.] A linkre kattintva további értékes részleteket tudhatunk meg. Kommentálni és a "Melyik pötty Somló?" vetélkedőre a megoldásokat leadni viszont nálunk lehet. forrásom a http://alkoholista.blog.hu/Mostan szines korongokról álmodom
bor, pince, borászat, szőlő, pálinka, párlat, hírek .. e-mail: tester@fw.hu
2009.06.04. 18:56
Wines of Hungary
Címkék: magyarország bor ...medveanyám... borlogó
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://borhirek.blog.hu/api/trackback/id/tr291163908
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.