Fröccskultúra-kampány 2009
Egyedülálló kampánnyal folytatja a magyar borok népszerűsítését a Magyar Bormarketing Kht.: 2009-ben először rendezzük meg a Fröccskultúra-kampányt a Nemzeti Bormarketing Program keretében. Célunk, hogy e méltatlanul háttérbe szoruló, jellegzetes és kultúránkba szó szerint beleivódott frissítő ital fogyasztásának lendületet adjunk, egyúttal népszerűsítsük a mértékletes, minőségi magyar borfogyasztást. A kampány keretében 2009. június 20-án a budapesti Városháza téren, egy Guinness-rekordkísérlet keretében elkészítjük a
világ legnagyobb kisfröccsét,
amihez egy külön erre a célra készített 500 literes poharat használunk fel. Az elkészült kisfröccsöt a közönség elfogyaszthatja. Az esemény köré ingyenesen látogatható kulturális fesztivált szervezünk: a színpadon előadások és zenekarok váltják egymást, a jelen lévő kereskedőknél pedig maximált áron lehet fröccsöt kapni reggel 10-től este 10-ig. A kicsik minőségi szőlőlével vagy almalével olthatják szomjukat.
(x)