Borturizmus online kampány májusban
Az idei Borturizmus kampány tervezésére és szervezésére közbeszerzési eljárás keretében választotta ki a kivitelező ügynökséget a Magyar Bormarketing Kht .
Havasi:live. koncepcióját találta a legjobbnak a Magyar Bormarketing Kht. így az ügynökség dolgozhat a szervezet kampányfeladatain, amelynek része egy komplex, hosszú távon fenntartható és fejleszthető borturisztikai portál létrehozása, amely a szándékok szerint hozzájárul a hazai borturizmus élénkítéséhez.
A webfejlesztés során egy virtuális hazai borturisztikai központ készül útvonalkeresővel, szállás, étterem és kulturális programajánlóval, borturisztikai hírekkel, fórumokkal és közösségi funkciókkal. A www.borkaland.hu weblap segítségével napi, hétvégi, de akár több hetes bortúra is szervezhető majd.
A honlap indulását médiakampány segíti: online és print, valamint köztéri felületeken hívja fel a szervezet a lakosság figyelmét a site-ra . A felsoroltak nettó 50 millió forintos keretösszegből valósulnak meg idén májusban.
A kampány szervezésében a Kht. kommunikációs partnere a Magyar Turizmus, együttműködő partner pedig a Nyitott Pincék Szövetsége.
forrásom a http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=23638