Hozzátette: a múlt évben az árbevétel növekedési üteme hasonló volt az előző évihez.
Az újszilvási családi vállalkozás tavaly mintegy 150 ezer, félliteres palack - 100 százalékosan magyar gyümölcsből készült -, úgynevezett kisüsti pálinkát adott el.
Bolyhos László elmondta: a cégnél az országban fellelhető szinte valamennyi gyümölcsből főznek pálinkát. A 750 hektoliteres teljesítménnyel a cég már elérte kapacitása csúcsát. Így a minőségi termelés feltételeinek biztosítása a jövőben még inkább előtérbe kerül. Ennél a mennyiségnél ugyanis többet már nem kívánnak előállítani, mivel az a minőség rovására menne.
A cégtulajdonos utalt arra is, hogy az idén az első két hónapban a gazdasági válság hatása már érezhető a Bolyhos és fia Bt-nél is. Az árbevétel ugyanis mintegy 15-20 százalékkal visszaesett az előző hónapokhoz viszonyítva.
A betéti társaság termékeit kizárólag belföldön értékesítik. Próbálkoztak ugyan külföldi eladásokkal is, de érdemi eredményeket nem értek el, a magyar pálinka ugyanis nem igazán ismert külföldön - mondta Bolyhos László, aki szerint hatékony marketingre lenne szükség ezen a területen.
forrásom a http://www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1164273