Társadalmi egyeztetés alatt a Közösségi Bormarketing Stratégia tervezete Az év végére elkészült a Közösségi Bormarketing Stratégia, amely a következő 5 évre kívánja megszabni a magyar bor marketingjének irányait. A stratégia tervezete most mindeki számára elérhető, a következő egy hónapban pedig bárki felteheti kérdéseit és megoszthatja véleményét, amelyet követően a dokumentum véglegesítésre kerül. A tervezet bemutatására először a Soproni Bormarketing Konferencián került sor, a közeljövőben pedig az egri (január 23.), a balatonfüredi (január 29.), és a lakitelki (február 12.) szőlész-borász fórumokon hallhatnak előadásokat az érdeklődök a témával kapcsolatban. Letöltések: Bevezetés és Vezetői összefoglaló Melléklet - A magyar bortermelés bemutatása Melléklet - Borpiaci helyzetelemzés Melléklet - Piaci szegmentáció Melléklet - Külföldi célpiacok
A hozzászólásokat 2009. február 8-ig várjuk az info@bormarketing.hu címre
bor, pince, borászat, szőlő, pálinka, párlat, hírek .. e-mail: tester@fw.hu
2009.01.14. 09:06
Társadalmi egyeztetés alatt a Közösségi Bormarketing Stratégia tervezete
Címkék: bor bomarketing
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://borhirek.blog.hu/api/trackback/id/tr35876470
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.