Ahogy korábban már beszámoltunk róla, a Bormarketing Kht az ITD támogatásával részt vesz a stockholmi Vinordic kiállításon. Most már azt is tudjuk milyen borokkal. Megvan a végleges portfolió.
A borok kiválasztására 5 svéd szakembert hívtunk meg, akik 3 nap alatt mintegy 125 mintát kóstoltak. A kiválasztás során az árat is figyelembe vettük, és 5 árkategóriát képeztünk (2 euró alatt, 2-3 euró és 3-5 euró között, valamint 5 euró és 10 euró felett).
A végeredmény az alábbi excel fájlban található.
Portfolio_Vinordic2008
A kiállítás alatt "Wines of Hungary: Tokaj and beyond" címmel sor kerül egy kóstoló szemináriumra is, ahol Andreas Larsson, svéd sommelier világbajnok 8 magyar bort mutat be a szakmai érdeklődöknek. A Top 8-ba az alábbi borok kerültek be:
Királyudvar SEC 2006
Dobogó Furmint 2006
Demeter Szerelmi Hárslevelű 2006
Hollóvár Hárslevelű 2006
Ráspi Kékfrankos 2006
Vylyan Pinot Noir 2006
Árvay Édes Élet 2003
Patrícius 6p Aszú 2000
Minden kedves pályázónak köszönjük a mintákat. Akik most nem jutottak be ne csüggedjenek, hamarosan újabb válogatásra kerül sor.
Üdvözlettel,
Bormarketing csapat
forrásom a http://bormarketing.hu/index.php?page=news&newsid=471&l=1