A megállapodás célja, hogy a két szervezet marketingeszközeinek egyesítésével tovább népszerűsítsék Magyarországot, mint turisztikai célpontot.
Stratégiai együttműködésről szóló megállapodást írt alá a Magyar Turizmus Zrt. és a Malév Zrt. 2008. február 26-án. A légitársaság és a turisztikai marketingszervezet ezzel minden területen szorosabbra kívánja fűzni évek óta tartó együttműködését.A Malév többek között repülőjegyekkel segíti az MT Zrt. által a külföldi újságírók és utazási szakemberek számára szervezett magyarországi tanulmányutak kivitelezését. A légitársaság beépíti fedélzeti videó-anyagaiba a Magyarországot népszerűsítő Hungary Smiles és Balaton, the Lake of pleasures című turisztikai reklámfilmeket, valamint Horizon című fedélzeti magazinjában megjelenési lehetőséget biztosít a Magyar Turizmus Zrt. cikkeinek, képeinek.
A turisztikai marketingszervezet hírei bekerülnek a Malév hírlevelébe is, a vállalat weboldalán pedig turisztikai blokk indul, amelyet az MT Zrt. tölt fel aktuális magyarországi programokkal, információkkal.
A Magyar Turizmus Zrt. az általa üzemeltetett 51 turisztikai honlap mellett elsősorban külföldi turisztikai kiállítások nemzeti standjain és az MT Zrt. bizonyos kiadványaiban (pl. Eseménynaptár, Step by Step, Kongresszusi kiadvány, Gyógy és Wellness ajánlati katalógus) biztosít megjelenési lehetőségeket a Malév számára, valamint marketing célokra a légitársaság rendelkezésére bocsátja a Magyarországról készült fotókat és egyéb kiadványokat.
A két szervezet a sajtó felé is egységes frontot igyekszik képviselni, így egymás sajtó és szakmai rendezvényein lehetőséget nyújtanak a másik fél részvételére, illetve prezentáció tartására.
forrásom a http://www.marketinginfo.hu/hirek/article.php?id=10957