Az 'Itthon, otthon van!' marketing kommunikációs kampány fő célja 2008-ban is, hogy segítse a belföldi turizmust kiemelten élénkítő cégeket, vállalkozásokat.
Hazánk világhírű borvidékein termelt borok, mint hungarikumok már önmagukban is hozzájárulnak ahhoz, hogy gazdag hagyományokkal rendelkező, egyedülálló nemzet tudjunk maradni az Európai Unióban.
A bor termeléséhez, és fogyasztásához kapcsolódó tradíciók kihasználásával az utóbbi évtizedben egyre nagyobb jelentősége van a borturizmusnak is. A létrehozott borút egyesületek, a borünnepek, kiállítások, és egyéb borhoz köthető rendezvények mind segítik idegenforgalmi bevételeink gyarapodását. Ezen folyamatok erősítése, a kereskedelmi lehetőségek szélesítése közös érdekünk, ezért borvidékeink munkáját segíteni szeretnénk.
Az 'Itthon, otthon van!' egyedülálló terjesztési hátterével havonta közel 1,5 millió emberhez juttatja el az Önök kereskedelmi hirdetéseit, programajánlóit.
A kommunikációt 2008-ban egyedülálló terjesztési háttér segíti, ami 6 országos lapot, 150 tourinform irodát, MAHART járatokat, online programajánlókat, és most már egy újságárusoknál is kapható belföldi utazási magazint is jelent. A terjesztést segítő lapok lista áraihoz képest 80-85 % kedvezményt biztosítunk.
Elhelyezés tekintetében az összes változatban létrehozunk egy állandó, borászattal foglalkozó rovatot. Ezen belül jelennek meg a borvidékek hirdetései, (borkóstolások, rendezvények, kereskedelmi hirdetések, borutak)
Az itt olvasható dokumentumban példaként mutatunk be egy 2008-as szüreti időszakra koncentráló kampányt a kedvezmények, és a terjesztési háttér részletezésével. Bővebb információt a dokumentum végén megadott elérhetőségeken egyeztetve, telefonon, vagy személyesen egyaránt szívesen adunk.
forrásom a http://bormarketing.hu/index.php?page=news&newsid=402&l=1