Tízmillió forint jut a borvidéknek
forrásom: Wessely Gábor teol.hu
Tolna megye, Szekszárd
A nyolc forintokból tízmillió kerekedik ki. Eszterbauer János számításai szerint körülbelül ekkora összeg jut a Szekszárdi Borvidéknek marketingre, a literenként 8 forintos forgalomba-hozatali járulék visszaosztását követően.
A Szekszárdi Borászok Céhének elnöke úgy véli: ezt a pénzt a legjobb lenne az egységes megjelenésre fordítani. A Budapesti Borfesztiválon tavaly szeptemberben tizennégy szekszárdi borász volt jelen. Ez az ország legnagyobb boros seregszemléje, melyen az idén új arculattal szeretnének megjelenni. De készíttethetnek díszpoharakat és különféle kiadványokat is. Tegnap taggyűlést tartott a 38 borász alkotta céh Szekszárdon, a Fritz Pincészetben. Fő téma a marketing volt. Elképzeléseiket később a Szekszárdi Borvidék Kht-val és a hegyközség vezetőivel egyeztetik.