Az addig oké, hogy az alapjáraton nem divattervezéssel foglalkozó celebek, mintegy extraként - bár ma már ez meglehetősen unalmas extra - saját név alatt futó kollekciókkal rukkolnak elő. De mit kezdjenek magukkal azok a hírességek, akik eleve divattervezőként váltak ismertté? Nos, Roberto Cavalli megtalálta az egyik lehetséges megoldást.
Családi vállalkozás
Az olasz divatdiktátor ugyanis szeszesitalokhoz adja jól bejáratott nevét. Tavaly az Egyesült Államokban tavaly piacra dobták a Cavalli Vodkát, nemsokára pedig polcokra kerülnek a divatguru nevével fémjelzett borok is. Utóbbiak ráadásul egész hitelesen viselhetik majd a Cavalli nevet, mivel, hogy a nedű a tervező fiának, Tommaso-nak toszkánai borászatából kerül ki.
"Tommaso soha nem kért tőlem semmit. Ő egy igazi idealista, nem akarta kihasználni a nevemet, de ha már negyven éve építgetem ezt a márkát, miért ne promótálhatnám vele ezeket a borokat?!" - nyilatkozta Cavalli a WWD magazinnak. A Cavalli borokat jövő év elejétől lehet majd megvásárolni Svájcban, Németországban, Angliában és az Egyesült Államokban.
forrásom a borsa.hu