Átadta átalakított nyíregyházi áruházát a Metro
A megnyitó ünnepségen a cég jótékonysági borárverést tartott, melynek bevétele a Nyíregyházi Kórház gyermekosztályát segíti.
A Metro 2007. november 15-én nyitotta meg felújított és átalakított nyíregyházi áruházát a vásárlók előtt. A legfontosabb változást az egységben a kibővített választék és a megnövelt eladótér jelenti. Az új üzlet nagyobb fedett parkolóval, új eladótér beosztással rendelkezik, és kipróbálható árumintákat találhatók a kategóriánként rendezett termékek között.Az élelmiszerek terén leginkább az élelmiszer kiskereskedők és a vendéglátásban működő vállalkozások számára legfontosabb termékcsoportok esetében, azaz a zöldség-gyümölcs, a hús, csemege és a borosztályon történtek változások. A bővülő borválaszték mellett az áruház új rendszert vezetett be a friss hús termékek csomagolására, valamint Nyíregyházán is megnyitotta friss halosztályát.
Az iparcikkek területén a legnagyobb területi és választékbeli növekedés a háztartási, irodaszer és szórakoztató elektronikai osztályokon tapasztalható. A háztartási osztály leginkább a jelentősen kibővített professzionális üvegáru, bár-felszerelés, asztali eszköz és konyhai kellékek bemutatása terén fejlődött, míg az irodaszer osztályon az irodai gépek, papír-írószerek, csomagoló anyagok, és pénzkezelő eszközök kínálata bővült.
A megnyitó egyik fő attrakciója az a jótékonysági borárverés volt, amelyen hazai borkülönlegességek találtak gazdára a meghívott több száz vendég között. Az árverés bevételét a Metro a nyíregyházi Beteg Gyermekekért Alapítvány kuratóriumi tagjának, Dr. Major Györgynek, a Gyermek Intenzív osztály vezetőjének adta át.
forrásom a marketinginfo.hu