Egyre nyílnak a CBA Vinotékái
KereskedelemA jelenleg már 53 üzletben található Vinotékák száma folyamatosan bővül, és a tervek szerint hamarosan országos lefedettséget ér majd el. A kereskedelmi lánc 2007 februárjában borász fórumot hívott életre, ahova az elmúlt évek díjazott borászait, valamint számos hazai bortermelőt hívott meg. A fórum létrehozásának az volt a célja, hogy együttgondolkodás révén segítse elő a magyarországi borfogyasztás kultúrájának emelését és a minőségi munkát folytató hazai borászatok piacra jutását. A kezdeményezés eredményeként a CBA Kereskedelmi Kft. létrehozta a Mini Vinotéka hálózatot, a CBA üzletek minőségi hazai borokat felsorakoztató válogatását.
A CBA pályázat keretében választotta ki azokat a borokat, amelyek a CBA Mini Vinotéka alap szortimentjébe kerültek. A pályázaton több mint 100 borászat 200-nál is több fajta borral képviselte magát. A termékeket március végén egy 12 fős borbíráló bizottság vizsgáztatta le. Ugyanakkor a rendszer nyitott, és évenkénti pályáztatással és bírálattal folyamatosan változik, bővül, cserélődik majd a kínálat.
A kezdeményezés mentorául a CBA Vincze Árpád főborászt nevezte ki, akinek munkáját egy szintén a borszakmából érkezett és borértékesítéssel foglalkozó munkatárs segíti. A program a vásárlókat sem hagyja magukra: az üzletekben rendszeresen szerveznek kóstoltatásokat, ahol egy-egy pincészet borásza, vincellérje segít az eligazodásban, mondta el Vincze Árpád.
A májustól augusztusig terjedő időszakban a Mini Vinotéka program keretében 20 000 palack fölött értékesített az áruházlánc. Az eredetileg résztvevő 36 bolt helyett most már 53 egységben van CBA Mini Vinotéka, a folyamatos bővülés révén a hálózattal hamarosan országos lefedettséget kívánnak elérni. Az őszi borszezont a CBA Kereskedelmi Kft. egy önálló borkatalógus megjelentetésével köszönti.
forrásom a www.marketinginfo.hu