Saját bormárkával rukkolt elő a Microsoft. A nedűhöz azonban nem férhet hozzá akárki, ezt a kiváltságot a cég csak saját dolgozóinak és fontosabb ügyfeleinek tartja fenn.
Kék szörny
"Változtasd meg a világot vagy menj haza!" Ez a mondat és egy kék szörnyet ábrázoló rajz szerepel a Microsoft, Blue Monster Reserve névre keresztelt, saját bormárkájának címkéjén. A dizájnt Hugh MacLeod képregényrajzoló és marketingeszakember tervezte. "Sok emberrel találkoztam a Microsoft-tól és mind ugyanazt mondták: meg akarjuk változtatni a világot" - nyilatkozta MacLeod a sajtónak a bor bemutatásakor.

A palackokba kerülő, dél-afrikai, száraz fehérbort a Stromhoek pincészet biztosítja a cég számára.
Az italt a Microsoft egyáltalán nem szándékozik kereskedelmi forgalomba hozni, sokkal inkább egyfajta bennfentes szimbólumnak szánják és céges ajándékként osztogatják saját dolgozóiknak, illetve kiemelt üzleti partnereiknek.
forrásom a borsa.hu