Az Agrármarketing Centrum támogatásával idén is megrendezik a "Magyar Hetek" eladásösztönző akciót Németország keleti tartományaiban. A német vásárlók 2007. szeptember 10. és 22. között négy nagyváros, Berlin, Lipcse, Halle és Chemnitz öt Kaufhof áruházában ismerhetik meg és vásárolhatják a magyar élelmiszereket és borokat.
A METRO-csoporthoz tartozó áruházlánc döntéshozói 2007 tavaszán egy budapesti árubörze során választották ki az őszi akció szortimentjét. Míg a két berlini áruházban 2006 őszén megvalósított 'Magyar Hetek' során mintegy húsz termelő cég közel hatvan terméke volt megtalálható a polcokon, addig idén már csaknem negyven hazai élelmiszeripari és borászati vállalat közel kétszáz különféle terméke vehetett részt az akcióban.
A termékek folyamatos kóstoltatását az Agrármarketing Centrum megbízásából a szervezésbe és lebonyolításba bevont berlini marketingügynökség biztosítja. Az akció időtartama alatt a résztvevő termékek forgalma várhatóan eléri a 100 ezer eurós nagyságrendet.
mfor.hu a forrásom