Belga borbarátokat csábítanak Magyarországra
Televíziós kampányt indít Belgiumban a Magyar Turizmus Zrt. a hazai borvidékek népszerűsítésére.
Szeptember 17-e és 23-a között újra Magyarországra látogat a belga Liberty televíziós csatorna forgatócsoportja. Míg a stáb júniusban a Balatonról készített összeállítást, addig most a szekszárdi és a villányi borvidéket keresi fel. Emellett forgat még Pécsett és Hőgyészen, valamint az Európai Bordalfesztivál nyitókoncertjén is, áll a Magyar Turizmus Zrt. közleményében.
A napi 1,4 milliós nézettségű turisztikai adón októbertől decemberig fut majd magyar kampány borturizmus témában - a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében.
A "C’EST SI BON" húsz perces magazinja minden hónapban más borrégiót mutat majd be, napi hat, havi 180 adásban. A három hónapos kampány alatt tehát összesen 540 adás szól majd Magyarországról - főműsoridőben. Októberben a Balaton, novemberben Villány és Szekszárd, decemberben pedig Eger és Tokaj kerül terítékre.
A kampány célja, hogy a belga utazóközönség számára eddig kevésbé ismert magyar régiók is bekerüljenek az érdeklődés fókuszába. A Belgiumból érkező vendégek száma a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken 7,6 százalékkal, a vendégéjszakáké 2,1 százalékkal növekedett 2007 első hét hónapjában az előző év azonos időszakához képest.
Menedzsment Fórum
A cikket a következő címen érheti el a Menedzsment Fórumon:
http://www.mfor.hu/cikkek/Belga_borbaratokat_csabitanak_Magyarorszagra.html