MT - magyar borvidékek, belga tévében
A finnországi és a párizsi kampány után Belgiumban hirdet majd a Magyar Turizmus (MT), amely ezúttal Magyarország borvidékeit népszerűsíti. A három hónapos televíziós kampány egy belga televíziós csatornán fut majd ősszel.
A belga Liberty turisztikai televízió nézői Magyarország borvidékeivel ismerkedhetnek meg október és december között. A Belgiumban, Franciaországban és Hollandiában fogható, napi 1,4 milliós nézettségű csatornán „C’est si bon”, azaz „Hogy ez milyen jó!” szlogennel futnak majd 20 perces magazinműsorok.A sorozat minden hónapban más borrégiót - októberben a Balatont, novemberben Villányt és Szekszárdot, decemberben Egert és Tokajt - mutat be, napi hat, havi összesen 180 adásban a nézőknek, így a három hónapos kampány alatt összesen 540 adás foglalkozik majd a magyar borvidékekkel, főműsoridőben.
A televízió stábja egyébként június 25-én érkezett Magyarországra, hogy öt napig a Balatonnál forgasson. Urbányi Péter a MT brüsszeli irodájának vezetője kérdésünkre elmondta, hogy a kreatív- és a médiafeladatokat egyaránt házon belül látták el. A kampány összesen két és félmillió forintba került.
Az utóbbi időben az MT több külföldi kampányáról beszámoltunk. Párizsban például az MT külképviselete plakátkampánnyal népszerűsíti Magyarországot a párizsi metróban, és három hónapos aktivitás indult Finnországban is. Itt az MT az OK Matkat finn utazásszervező céggel közösen hirdet abból az apropóból, hogy az utazásszervező idén nyáron első ízben szervez utazásokat a Balatonhoz.
(Forrás: Kreatív Online)