Az Andes Wines Communication internetes magazinja a közelmúltban sorozatot indított "A borszakma új arcai" címmel, amelyben eddig fiatal chilei, argentin és spanyol szakemberek kerültek bemutatásra.
A folytatásban most az új magyar borászati generáció három sikeres személyiségéről - Bárdos Sarolta, Luka Enikő, Iványi Emese - olvashatunk, akiknek eddigi eredményes pályafutását Dr. Kosárka József ismertette. (Magazinunk szerzőjének ezen a külföldi fórumon is rendszeresen jelennek meg spanyolul és angolul írt cikkei, korábban többek között a magyar borlovagrendekről és Hamvas Béla könyvéről vagy legutóbb az OIV budapesti kongresszusáról. ) A portrék mellett rámutat arra is, hogy a magyar bor jó úton halad hírnevének külföldi visszaszerzéséhez és ebben az ágazat új nemzedékének jeles képviselői kulcsszerepet játszhatnak.
Az AndesWines honlapon a nemzetközi borvilág aktuális hírei és tematikus írások kapnak helyet, olvasóinak köre több tízezres nagyságrendű és számos hasonló szakmai orgánum linkajánlójában is szerepel. A portálon megjelent spanyol nyelvű anyagokat rendszeresen több dél-amerikai szakmédium is átveszi.
A cikk eredeti formájában itt tekinthető meg.
forrásom a bormarketing.hu