A Magyar Turizmus Zrt. a 2006. évet a Bor és Gasztronómia Éveként hirdette meg a magyarországi belföldi turizmusban. A tavalyi témaév hozzájárult a magyar lakosság gasztronómiával kapcsolatos attitűdjeinek és fogyasztói szokásainak változásához, és sikerrel zárult. A 2007. évet a Zöldturizmus Éveként határozták meg. Úgy gondolják ugyanis, hogy forrásaikat egy-egy témára összpontosítva hatékonyabban ösztönözhetik a belföldi turizmus fejlődését – értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség az MT Zrt-től.
A Magyar Turizmus Zrt. a 2007. évi marketingtervében irányelvként jelölte meg a szakmával és stratégiai partnerekkel való szorosabb együttműködést, amelynek keretében a következő belföldi kampányév témájára vonatkozó döntésbe szeretné bevonni partnereit egy kérdőív segítségével.
A nemzeti turisztikai marketingszervezet kéri a turisztikai szolgáltatók, a szakmai szervezetek, az önkormányzatok, a Tourinform-irodák, az oktatási intézmények és a média képviselőit, hogy az alábbi linkre kattintva letöltött rövid kérdőív kitöltésével, 2007. május 18-ig mondják el véleményüket és javaslataikat a témaévekkel kapcsolatban:
http://zoldut.itthon.hu/cms/index.php?option=com_facileforms&Itemid=96
Közös érdek a nemzeti turisztikai marketingtevékenység hatékonyságának növelése, amely Magyarországnak több vendéget, több vendégéjszakát és több bevételt jelent.
Hírforrás: Internet :-) OBJEKTÍV Hírügynökség
Gy. Mészáros Ágnes