Reklámkampány a magyar borért
A magyar bor szeretetére és fogyasztására hívja fel a figyelmet a Közösségi
Bormarketing Kft. és a Bell kommunikációs ügynökség új, „Magyar bor
mindenkor” című reklámkampánya.
A kampány július 15-én indul és augusztus 31-ig tart, a 18-59 korosztályba tartozó, átlagos vagy magas vásárlóerővel bíró, városi férfiakat és nőket célozza meg, célja a magyar bor imagének erősítése.
A magyar bor ismertségének és elismertségének emelését célzó, július 15-én induló
reklámkampány fő elemei egy 30 másodperces reklámfilm, amelyet a kereskedelmi
televíziók vetítenek, illetve az augusztus 31-ig látható 350 óriásplakát.
Az image-filmet „a bor társ a mindennapokhoz” alapgondolata hatja át, legfőbb üzenete pedig, hogy a magyar bor eszenciálisan magában foglalja mindazt, ami az életben jó, a
hagyományőrző múltat a szenvedélyes jelent és az elképzelt jövőt.
A kampány elsősorban a magyar bor image-ének erősítését célozza. „Azt szeretnénk
elérni, hogy minél többen válasszanak magyar bort a családi ünnepekhez és a
mindennapokban egyaránt, hogy a magyar bort sokan a sajátjuknak, a „miénknek”
érezzék” – mondta Oláh László, a Közösségi Bormarketing Kft. ügyvezetője.
A kampány kiegészítő eleme a http://www.magyarbormindenkor.hu/ weboldal, amely
tartalmazza a legfontosabb információkat, és a kampány indulásától elérhető.
A Közösségi Bormarketing Kft. fontos missziónak tekinti, hogy minél szélesebb körben megtanulják az emberek a borkóstolást, az ételek és a bor együttes harmóniájának élvezetét. Ebben segít a „Magyar bor mindenkor” kampány mellett a Közösségi Bormarketing Kft. párhuzamosan futó eseménysorozata, a Borszerda projekt is.
Arra számítanak, hogy sikerül felhívni a figyelmet a megfelelő borok kiválasztására, és a minőségi borkultúra terjesztésére. A Bell & Partners Kommunikációs Ügynökség szakemberei elmondták, hogy a célcsoport médiafogyasztási szokásaira leginkább a tv-nézés a jellemző.
A tv - csatornák kiválasztásánál a meghatározott célcsoport elérésének
költséghatékonysága volt a fő szempont, így választották ki az RTL Klub, a
Spektrum, az NGC, a Hallmark, a Film+, a Sport 1, 2, és a Sport Klub csatornákat a
30 másodperces spot vetítésére.
Az óriásplakátot, mint reklámeszközt, a televízió hatékony kiegészítő médiumaként
használják, amely segíti az elektronikus médiában sugárzott kampány bevésődését,
visszautal arra, és célzottan szólítható meg vele az elérendő korosztály, amely
kifejezetten nyitott erre a típusú reklámhordozóra.
További információ:
Wolf Diána stratégiai igazgató
Bell and Partners Kommunikációs Ügynökség
wolf@bellcsoport.hu
Telefon: 70/380-1663