Saját márkás borokkal jelent meg idén két üzletlánc. Az őszi időszakban szinte minden kereskedelmi hálózat borpromóciókat indít, ami harmadával is növelheti a termék forgalmát, az ár pedig átlagosan 20 százalékkal csökken. A Spar az elsők között vállalta fel a nagynevű hazai pincészetek termékeinek mennyiségi értékesítését, majd a kialakított jó kapcsolatai lévén saját márkás válogatássorozattal jött ki ősszel. Laber Zsuzsa kommunikációs vezető elmondta: a hálózat igyekszik felvonultatni a harmadik világbeli borokat is, de a fő cél a magyar termékek minél teljesebb bemutatása. A Tesco saját márkás borai elsősorban ausztrál, dél-amerikai és amerikai importtermékek, de Hardy Mihály szóvivő közölte, hogy már tárgyalnak magyar beszállítóval is, és több magyar pincészettel van jó kapcsolata a hipermarketláncnak. Az őszi időszakban szinte minden kereskedelmi hálózat borpromóciókat indít, amelyek 20-30 százalékkal növelik a termék forgalmát, és az ár átlagosan 20 százalékkal csökken - írja borpiaci összefoglalójában a Napi Gazdaság, amely arról is beszámol, hogy a napokban befejeződő szüret jobban sikerült, mint a kedvezőtlen időjárás alapján várni lehetett. Idén a szokásosnál így is kevesebb szőlő termett a tőkéken, a minőség pedig lágyabb a korábbi évekénél. forrásom az MR1 Kossuth Rádió |
bor, pince, borászat, szőlő, pálinka, párlat, hírek .. e-mail: tester@fw.hu
2007.10.17. 19:45
Saját márkás borok az üzletláncoknál
Címkék: marketing bor márka üzletlánc
Saját márkás borok az üzletláncoknál
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://borhirek.blog.hu/api/trackback/id/tr27199502
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.